return res;
}
double FI4 (double x)
{
double res;
res = b + a0 * x;
res += alpha1 * abs (x - alpha1);
res += alpha2 * abs (x - alpha2);
res += alpha3 * abs (x - alpha3);
return res;
}
#define th 1
#define h 1
double f (double x1, double x2)
{
return sin ((x1 - x2)) * 20;
}
double result_func (double x1, double x2)
{
return x2 - h / th * (FI2 (FI3 (FI4 (x1))) - FI2 (FI3 (FI4 (x2)))) + th * f (x1, x2);
}
void LFrameWnd::Set (void)
{
Umn = (double**)malloc (M * sizeof (long));
CUmn =(COLORREF**)malloc (M * sizeof (long));
for (int i = 0; i < M; i++)
{
Umn[i] = (double*)malloc (N * sizeof (double));
CUmn[i] =(COLORREF*)malloc (N * sizeof (double));
}
for (int m = 0; m < M; m++)
{
Umn[m][0] = h * h * (M / 2 - m) * (M / 2 - m) / 10 - 1 * (M / 2 - m) * h/ 1 + 10;
CUmn[m][0] = GetColour (Umn[m][0]);
}
for (int n = 0; n < N - 1; n++)
for (int m = 0; m < M - 1; m++)
{
Umn[m][n + 1] = result_func (Umn[m + 1][n], Umn[m][n]);
CUmn[m][n + 1] = GetColour (Umn[m][n + 1]);
}
return;
}
void LFrameWnd::DrawRhomb( void )
{
CClientDC ClientDC( this );
// CLIENT area Device Context:
// device context to draw on
// in the client area
CPen NewPen; // NEW PEN:
// new pen
// with desired attributes
CPen * pOldPen; // Pointer to OLD PEN:
// pointer to the pen
// used in the device context
Уважаемый посетитель!
Чтобы распечатать файл, скачайте его (в формате Word).
Ссылка на скачивание - внизу страницы.