Good organization. Balancing cost with comfort. Regular transport

Страницы работы

Фрагмент текста работы

Good organization – Хорошая организация

Balancing cost with comfort – Баланс стоимости с комфортом

Easy booking – Легкое бронирование

Being patient – Быть терпеливым

Regular transport – Регулярный транспорт

Airline food - еда авиакомпании

Stephanie chose Good organization, Balancing cost with comfort, Being patient

В.

According to Stephanie in the future it is important for businesspeople to travel regulary because of the public relations aspect: "it's particularly important to establish good face-to-face relations with colleagues or with customers."

По словам Стефани в перспективе для бизнесменов важно регулярно путешествовать из-за общественного аспекта отношений: "особенно важно установить хорошие отношения с коллегами или с клиентами с глазу на глаз".

С.

Listen to the second part of the interview and list the best and worst travel experiences that Stephanie describes.

Best: 1. great hotel with good facilities (great hotel with beautiful towels and beautiful bathrooms and nice soft bed, erm, and good sports facilities.)

Лучшее:1. Превосходный отель с хорошим оборудованием (большой отель с красивыми полотенцами и красивой ванный комнатой и хорошей мягкой кроватью, ERM, и хорошее спортивное оборудование.)

2. The Virgin lounge with good technology (the Virgin lounge, I think. That's a good experience with all the high tech things. I like that)

2. Virgin  гостиная с хорошей технологией (гостиная Virgin, я думаю. Это хороший опыт работы со всеми высокотехнологичными вещами. Мне это нравится.)

Worst: 'things out of your control' such as bad accommodation and delayed or cancelled flights. 

Худшие: «вещи, не поддающиеся вашему контролю», такие как плохие условия проживания и задержки или отмены рейсов.

D.

Discuss what developments you expect to see in future business travel.

Обсудите, какие события вы ожидаете увидеть в будущем деловых поездок.

In future business travel I expect to see

Ответ: In future business travel I expect to see more good organization and balancing cost with comfort. Airline will provide regular transport with easy booking. And then the businessmen will be easier to make business trips.

Перевод: В будущих деловых поездок я ожидаю увидеть более хорошую организацию и баланс стоимости с комфортом. Авиакомпания будет осуществлять регулярное транспортное сообщение с легким бронированием. И тогда предпринимателям будет легче совершать деловые поездки.

E.

Perhaps, particularly in the area of accommodation. I think hotels will need to improve their standards in general. There are some very good hotels already, but I think more hotels will provide facilities for businesspeople ... perhaps some specific facilities for businesswomen.

Может быть, в частности в области жилья. Я думаю, что отели должны повышать свой уровень в целом. Есть некоторые очень хорошие отели уже, но я думаю, больше отелей, обеспечить условия для бизнесменов ... возможно, некоторые конкретные услуги для деловых женщин.


А.

Answer these questions before you read the article.

1.  What was your worst experience when traveling by air?

Каков был Ваш худший опыт путешествия по воздуху?

Ответ: One of the worst travel by plane was a year ago. Check-in is started very early. I did not get enough sleep. I was standing in a long queue for registration. And from the beginning to the end of the flight I felt bad. It was horrible.

Перевод: Одно из худших путешествий на самолете было год назад. Регистрация на рейс началась очень рано. Я не выспалась. Я стояла в длинной очереди на регистрацию. И от начала и до конца полета я плохо себя чувствовал. Это было ужасно.

2.  Why do some people get angry when they are traveling on a plane?

Почему некоторые люди сердятся, когда путешествуют на самолете?

Ответ: For some people, a trip on an airplane just unbearable. Someone feels fear, someone is experiencing discomfort, and someone is unhappy at the cost of the flight. All these are the causes of dissatisfaction of passengers

Похожие материалы

Информация о работе

Тип:
Конспекты лекций
Размер файла:
27 Kb
Скачали:
0